Sunday, April 5, 2009

WHY

Why?

Nothing is going like I expected it? WHY!!!

LOL!~

I've much conflicts on my feelings and relationship @..@"

I don't know why and i don't know how to pull it back before something bad happen :X That's the only thing I hate so much! At least,for me,I hate to be so confuse and frustrated.Unfortunately,bad things did happened out from my expectation ><" I don't want to be over acting or to do things obviously.Hint may do :P Hint hint~wink wink~:P HAHAHA!! :P LOL.Nevermind,i think someone may understand what i'm trying to said :P SOMEONE! :D HAHAHA!


...
......
.........
............



Saturday :D go back to my hometown at Melaka :P It is always a pleasure to back to my hometown,visit my friendly grandmother and cousins :P especially the cousin same age with me :P At least,after saw him,i got someone to compete with :X Uhm,like style,speaks and so on :P HEHEHEHEHE~!!



Actually very sad to say so,but I must admit that my English still so bad :( Bad til i need to xlate or i say..USE CHINESE TO WRITE! :( sad :( I missed someone,my friends larh! That live far apart from me :( HAHA~LOLOLOL!! I think SOMEONE did know what i mean :P HAHA! Okay,no offend to others OKAY! :P


星期日的那一天,咱门一家人就去了马六甲那儿的坟场去扫墓咯,一家大小,舅舅/舅母也一同去了咯,在星期六忙了一整天的汗,就是为了太公太妈/公公婆婆他们在天之灵能够过得好一些,准备冥纸也好冥车也好都为了扫墓这一天给他们都送去~你说他们多幸福啊~有时我真的好想念他们,尤其是我的婆婆,因为太公太妈和公公都在我还未出世前就走了,想起来也蛮遗憾的!><" 那扫墓之后,就回家啦~没舍特别的。



啊!

有!

有特别的!



就是我的表妹们有些都特别粘着我 :X 哈哈哈~没办法啦,他们就只有五,六岁嘛,你要怎样哦!:X 哈哈~你知道吗?他们也特别特别的可爱叻!xD 哈哈~但是还是有我讨厌的表弟,吵又吵死人,要睡个觉嘛,就在你耳边“卡交”!真受不了,还好我哥臭骂了他一顿他才肯才停顿下来,不过那安静只限于仅仅的五分钟=.=" 哈哈哈~真受不了!让我讨厌的并不是他吵吵闹闹而是他的没大没小!竟叫我大嫂 "OI! OI! OI!" 哇劳~难怪我哥也发脾气啦~哈哈哈!!活该 :X


之后不久就回吉隆坡了啊~去天苑吃了个素食餐才回家。一级棒!:P 哈哈~

No comments:

Post a Comment